Lova mig själv

A, jag lova mig själv att inte drabbas av denna julstress, men he! Har stressat runt hela dan på stan fixat och donat. Och inne i huvudet ska vi inte tala om!! Det rör och det rör, har jag glömt något, vad ska göras härnäst.... Jag vill ha LEDIGT, två pass kvar. Sen ska jag slänga mig i sängen ta på myskläder och raggsockar, sätta på en bra film och bara va! Ska bara fixa dom sista ärendena imorrn efter jobbet...
Var å träna imorses, Jennie och Putte var med :) Duktiga vovvar det har vi :) Nu blir det lite julledigt sen är det fullt ös medvetslös på träningsfronten :D (y) Sa jag att jag sakna min sambo ? "/ ♥ träffas ju knappt nu när man jobbar kväll.... Å.... som sagt ledigt nu tack! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0