Soffor och fest

Får ge Blogg.se en applåd !! Ni har lyckats publicera ett inlägg från appen, och bara 13 timmar försent! Grattis !! :)
Kom hem rätt sent igår, att gå med killarna och köpa verktyg tar sin tid :) Peter var som ett barn i en godisbutik ;) Kul :) Idag strålande sol :D Och fullt upp, efter jobbet drar jag iväg med mamma, ska hämta soffa åt henne och ska hjälpa henne lägga golv, sen måste jag få in ett pass med hunn och, kanske tar med klumpen ch kör hos mamma eller nåt, ja på nåt sätt får jag nog ihop det :) Brukar vara rätt duktigt på å planera och hålla tidsscheman (y) Annars livet rullar på, i helgen blir det lite fest hos Jennie som fyller år, blir gör gammal, lika gammal som mig dock "/
 
P ♥ R
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0