plast och tacosgratäng

Heeeeej! Ja igår blev niofyrafem så fin så :) Ny städad och nu tvättad :) Tog också tag i det problemet som gjorde att det blev så skitit.. Midas ;) Har nu plastat in hans bur så all smuts och päls stannar där inne, istället för att komma ut i resten av bilen :) Känns skit bra och ha det gjort :) -guldstjärna till mig-
Annars igår lagade jag min första tacosgratäng, blev skit go jhu :) Jag kan om jag bara vill. Så var Ida hemma en sväng också, vi planera dagen idag, lite pyssel står på schemat :) Midas ska också få sig ett lydnadspass eftersom han "vila" igår, lite bus i garaget med Eric bara, de två ihop alltså haha bill och bull ?  Ne nu jävlar ska jag jobba :) Vi hörs senare hej hej
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Du e bäst :) <3 <3 <3

Svar: du är mitt hjärta <3
Ronja Svensson

2012-08-24 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0