mygg och dekaler

Ja hallå! Igår, blev det lite träning, min hund var så där extra dyr! Och jag måste säga jag älskar min klicker :D Varför har jag inte den oftare ? :) Skärpning !! Sedan tog jag båda grabbarna på en promenad i skogen, och en sak är säker, jag ska utrota alla jävla mygg!!
Fint väder än idag, men snart kommer det förmodligen vräka ner, men gör inte så mycket när man jobbar. Bara det spricker upp sen :) Sitter och letar lite efter bildekor till niofyrafem, vill ha en dekal med någon form av Rottis eller text. Förslag någon ? :) Annars idag blir det passivitetsträning på staden, handling och soffhäng! -melike-   Måpste också lägga in en grattis hälsning till syster Fanny som fick sitt körkort igår :D ♥ hejrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0