Jag överlevde med nöd och neppe

Ja efter jobbet var det dax, traillöpningen, väldigt bra träning om jag säger så, för du hinner inte tänka på hur trött du igentligen är, du har fullt schåå med å hålla koll på fötterna och alla grenar, stubbar som inte ska få dig å falla! Väl framme vid bilen trodde jag att jag skulle dö, var så illa så jag spydde xD Men ont i fötterna det hade jag inte i varje fall ;) Nästa gång får jag nog ta det lite lugnare..... Midas hade gör kul :D över stock och sten i full fart :) ♥
Sen var vi på kalas hos P´s pappa, god smörgåstårta och glasstårta, ogjord träning ;) och vann på trissen han fick av oss :) Hemma sen tog vi en promenad bort till garaget och hälsade på Erkki som var i sitt esse och har äntligen börjat med projektet :D Snart är nog den också ute på vägarna :) Härligt !! Ja idag står ett lydnadspass på schemat, idag ska vi fokusera på apporteringen -.- gud hjälpe mig och brallefjant hunden :) :) Hejrååå
 
å självklart ingen bild idag heller -.-
 

Kommentarer
Postat av: P

:) <3 <3

Svar: :) <3 <3 <3
Ronja Svensson

2012-08-14 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0