Framgångar

Åkte till Jennie förrut, men på dit vägen stanna vi vid Brackelund. Skulle släpa honom så han fick bralla lite. Tog med mig leksaken ifall vi skulle få för oss å träna och mycket riktigt det gjorde vi och det gick så jävla bra!! :D ♥ Ställandet bara blixt snabbt, lika så läggandet och det fria följet han var som en hoppande kontakt sökande TOK ! :D Alltid så, att det går bättre när jag inte planerar och bara "gör" det. Inga förväntningar inga mål, bara finns just i stunden! ♥ Ingen press, för press det känner jag hela tiden, jag vill tävla NU! Men jag måste lugna mig, inget kan stressas fram. Hunn kommer ju ändå leva uti hundrade år, vi har all tid i världen -andas- Vi ska bli bäst utan stress ;) Tack min klump för du höjde mitt självförtroende idag när det gick neråt igår! ♥ Sedan kaffe hos Jennie, massa prat, om ledsamheter och skoj, sånt vänner gör. Och när man kom hem hade P, tänt ljus och lagat mat ( värmer i mitt ♥á att jag har dig )
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0