Hallå!

Missat och uppdaterat er, kan bero på att jag var med död en levade igår ;) Hade en jätte trevlig kväll en och en annan grogg för mycket dock :P Men det var bara upp och jobba dagen efter. P var snäll och körde mej på morgonen eftersom jag förmodligen inte var riktigt nykter :O Men jobbpasset gick bra och jag fick gjort mer än vad jag kunde anat. Idag är jag ledig :) UNDERBART! Och idag har jag bestämt mej för å bara va hemma och slappa å ha det gött ( träningspass med Klump också såklart ), innan "ordinarie tider drar igång imorgon 04.00!! Peter är och jobbar sin första dag idag efter sjukskrivniningen (y) Saker och ting börjar bli som vanligt igen ♥ Och jag har jobb så långt ögat kan nå :D Ha en bra Måndag ni alla för det lär ju jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst :) <3 <3 <3

2012-04-23 @ 09:11:50
Postat av: Svar

Durå :D <3

2012-04-23 @ 15:17:22
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0