Fittväder

Usch! Å jag som sa att jag skulle vara aktiv, ha men det var jag också :D 4,8 km jogg med hunn :) Jag tänkte ett tag där i skogen att nu... nu lägger jag mej ner och dör en plågsam död -hua- Och ingen hjälp från min klump fick man heller, fick dra han -.- Pissesura blev vi, men något mer nöjda och trötta med oss själva (y) :) Men nu då rastlös till max, ska man åka till klubben och störa ordningen och bli pissesur ännu en gång ? Det är ju den stora frågan. Får se hur det blir. Och just det, ett stort GRATTIS till Nadine och mr Saik, som tog hem 1á pris i lydnad 2 idag! Vilket team! :) (hennes blogg finns under mina länkar) Hepp nu ska jag försöka ta tag i min rastlöshet, inte lätt när resten av familjen ligger och gör inget, men nu jävlar! Hare gott!



Kommentarer
Postat av: Nadine

Ååå tack så mycket sötnos!

2012-04-15 @ 19:46:22
URL: http://www.allyouwanted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0