krossat hjärta

Hello :) Ja igår åkte mitt soffbord iväg, pappa var uppe lägenheten hela 20 sek :O Waaaooow! Han har besökt mig 2 ggr sen jag flyttade in där på ett å ett halvt år.... Men men... Sen Kom mamma på besök :) Tog kaffe och pratade framtid. Hon har fått en ny kärlek det syns verkligen, det strålar och hon är glad. (precis som jag) Hon köpte min byrå å spegel plus det två nattduksborden (y) Börjar bli tomt hemma nu, så nu är det bara å fixa nytt :) Styrde senare ut till garaget, pussade på Peter och byte däck på NYR. Peter hjälpte mig även med att ta bort det gamla limmet från toningen på rutorna.. Så nu ser jag ut igen :D Sen lastade vi hans soffbord och for in till oss. Bordet gjorde sig fint (y) Känns på ett sätt konstigt, nu händer det verkligen lixom... :D Midas kanske var mindre nöjd då han inte får plats under längre så nu är han tvungen att tigga på håll ;) Lagade mat och kolla Idol, en helt vanlig myskväll med mina grabbar!
Just det, igår efter jobbet var det ju upplet med:) Midas var helt fantaskis! jobbade som en idiot och hittade super snabbt. Min gooing! <3 Dock är det ju de promblemet att han aldrig vill åka hem -pust- jag springer och töntar mig lockar med boll och godis och han vägrar, han vill alltid mer, hur mycket jag än kör på. Jag ledsnade och hoppa in i bilen och starta och börja rulla.... Och min lille söta grabb springer och skäller, typ snälla lämna mig inte.. Och han släpte till och med sin boll :O:O Fy fan vad dåligt samvete jag hade </3 USCH. Han fick självklart massa godis och kärlek när han kom fram... Hoppas han kommer i fortsättningen för jag tänker aldrig göra om det där... USCH MEJ!!! Mitt hjärta krossades när jag såg hans förtvivlade min.... "/

Idag en grå rengig dag, kallt och jävligt. Idae ska komma ut till Saleby och köpa Peters soffa efter jobbet (y) behöver inte två så att säga :) Ha en bra dag alla, nu ska jag mysa ner mig i filten och kaffe koppen, och ta skit från sur tanter å gubbar. Hejrååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0