vårat

Måndag, vaknade med ont i halsen och förmodligen har jag haft värdens mardröm och legat och krampat, så ben helvetet ömmar något så kopiöst! "/ bitter fitta idag jävlar i mej!
Fast när man tänker lite extra på vad som händer i mitt liv så blir allt genast sååå mycket bättre... Jag och Peter ska flytta ihop :D:D Vi ska tillsvidare bo i min gammla lägenhet. Så ca 1 November blir vi sambos! Eller ja det är väl vi nu också, men nu blir det ett extra namn på dörren (y) Livet känns så lätt nu asså <3 Han gör mig så lycklig!! :D Det är han som alltid finns där för mig dynget runt. Att va i hans armar är det bästa som finns. Så nu innan inflytten ska det renoveras en del, säljas möbler m.m så vi kan börja med "vårat nya liv" tillsammans. Ha en go Måndag för det ska jag försöka ha... Efter jobbet ska jag iaf ta mej ett välförtjänt bad! (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0