Söndag - blod svett och tacos

Bakfylla.nu Asså seriöst! Nu är fanemej bra. Har söpet ca 18 helger i rad nu!! Hela dagen efter blir ju fuckad! Midas får lida o jag får inget gjort! ghaaa. Vita helger börjar....... nu!
Tvättning och städning stod på schemat, vi tog med oss Midas upp till Råda sand med. Lite kompensation för Midas del "/ Usch skämms.. Men iaf vi hade jätte kul, vi båda sprang i monster högarna. å uch vad jobbigt, svetten rann, men bakfyllan försvan.... haha kletscigt va? ;) senare på kvällen var det dax för piercing time. Teddy fick ju det av oss när han fyllde 20 :) Oj vad det rann blod :O Men blev jätte bra :D Blev så piercing sugen igen! (kanske redan blir i veckan) (y) Och Mela som piercar hade skaffat sig värdens sötaste vovve. En Boxer kille på 5 år.. åååå så söt!! Blev helt kär! :) Fast jo jag vet jag blir kär i alla vovvar jag möter ;) Sen vare tacos och idol! :)) Myyyyys!


Kommentarer
Postat av: Mela

Ja visst e han bra söt TORKEL !! ;)



Får du tag i 5 st som vill pierca sig så får du en av oss.... ;)

2011-09-05 @ 17:45:20
URL: http://skrottensstory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0