Sicken j*vla helg

A skit ner er, Finns la alltid någon anledning till att jag inte uppdaterar antingen har jag viktigare saker för mig eller så orkar jag inte, så fuck era kommentarer, jag skriver precis när jag vill och hur jag vill.
Fredagen: Gjorde hemlagad pizza med älsklingen, bara hade mys. Tog sedan några varv i Volvon hmm eller var det BMW´n? a dåligt kom ihåg jag vet! ;)

Lördagen: Fick ett sms om att Hottie (min medryttarhäst jag red i sommras) skulle åka tillbaka till sina ägare på Söndag "/ Och fodervärden hade blivit sjuk och kunde inte ordna flytten. Åkte ut och packade iordning alla hans grejjer. Sen Hämta jag in honom och borsta av all ingrod lera. Behandlade muggen som han fått. Sen raspade jag hans hovar så gott det gick. Han hade helt förfalligt :´( Varför ingen sagt något!! Visst blev han glad när han såg mej, men livs gnistan i ögonen var borta! Hade jag bara vetat "/ Tog en promenad i skogen och hade en lång prat stund. Hade jag bara haft ekonomin hade han vart min! Ville va kvar längre men var massa folk där som röjde ur saker från stallet då dom andra hästarna skulle flyttas.

Åkte senare till garaget. Vi städade o tvättade Peters bil, blev så fin så. (y) Så kom Maria (peters syster) hem till "oss" Tog en titt på sin brors kommade hem :) Hon tyckte det var jätte fint. Så var det dax för Gräddhyllan, <3át mådde dåligt men bestämde sig för att åka en då. Racet sög häst pung, men David körde ett par repor iaf (y) Hösten är verkligen här, inga kul bilar ute längre "/ Åkte till donken och satt och tjöta med gänget tog så klart en kaffe med kall mjölk ;) Såg att Peter mådde skit avrundade snabbt och börja åka hemmåt. Jag fick ta över efter halv biten "/ Han spydde och hade as ont i buken....

Väl hemma dröjde det inte länge förän vi fick åka till KSS. Jag var hur orolig som hällst! Som tur var fick vi komma in typ med en gång. Tyvärr hitta dom inget direkt fel, men en misstanke om njursten :( Fick remiss så ska undersökas vidare. Under tiden blir det tabletter vid anfallen -.- Lång natt, huvudsaken är att han nu mår bättre <3

Söndag: Klockan 8 ringde klockan på morgonen. Var dax att dra till Hottie. Jag var knappt levade så sjukt trött! Som tur var följde Jennie med (GULD VÄRT) Var med tunga steg jag hämta honom från hagen, jag ville verkligen inte att han skulle åka, allt bara hände så snabbt. Pysslade om honom, och försökte få honom och se ut som en häst. Klippte manen och polerade. Så kom ägarna. Dom va var super trevliga, riktigt goa häst människor. (y) Berättade lite vem jag var och vad ja o Hottie hade gjort tillsammans. Förklarade varför han såg ut som han gjorde m.m Vi prata en lång stund om Hotties framtid, och dom lova att han skulle bli riden och vårdad som han verkligen förkännar! Känndes så bra. Vilken lättnad. "/ Tårarna var svåra att hålla tillbaka när jag lastade in honom i transporten :´( Jag viskade i hans öra att vi snart skulle vara tillsammans igen!<3 Och han har aldrig sviket mej så jag tänker inte svika honom! Nu har jag verkligen en pusch att skaffa mer pengar! Åkte hem med tårarna i halsen. Bröt ihop hemma när jag inte behövde vara stark längre =( En riktig piss helg rent ut sagt för mycket känslor att hålla inne!! Dagen fortsatte... Fick gjort en hel del, ville bara tänka på annat. Bilen min är som ny, städad och till och med tvättad (y) All tvätt hemma blev också tvättad. Peter lagade mat och pysslade om mig hela kvällen! Så glad jag har dej <3<3

Måndag: God morgon klockan halv 7. Midas hade bestämt sig för att hämta tidningen och läsa den på sitt sätt -.- suck! Tokhund. Aja hade en lung morgon med kaffe och några delar av tidningen framför datorn :) Vi åkte sen till Jennie käkade frukost och bara mådde bra. Bakade också helt själv kladd muffins :) Blev jätte goda..
Nu är jag på jobbet, denna veckan är det kvällsteamet som gäller. Hade gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0