Lördagen - Teddys överaskings fest

Bakfylla, det dunkade jävlar i huvudet på morgonen, jävla shotts, att jag aldrig lär mej :@ plus att Midas var hemsk och jävlades hele tin! A ja vet, mitt fel, men en dag i veckan kan han väl ha förståelse ? ;) Gubben min pysslade om mig iaf :) Ja eftersom de var överaskingsfest kunde jag ju inte skirva ut det på bloggen. Men nu så (y) Teddys stora fest var kommen. Planering hela dagen och fix. Att sysselsätta honom var inte så svårt, lockade hem honom tilll mig med käk, så han inte skulle åka iväg någon annanstans. Lura i honom också att jag ville ha skjuts vid sju till Jennie, plus att vi skulle hämta upp Ida på vägen, det skulle hållas "tjej middag"  haha XD Ja så åkte vi, Teddy var helt lost han misstänkte inget förrän... hahaha Vi svängde in på Idas uppfart. Ballonger och tusen bilar å folk. Han tvär nita och sa -  fan fan vad jag hatar er! haha Ni skulle sett hans min, han blev  helt kall svettig och nervös. Jag fick trycka på gasen för vi skulle komma frammåt. XD Hel kul! Alla hans vänner hade vi bjudit dit. Jätte kul kväll för honom :D:D Han verkligen stråla! (y) Röj hela kvällen. Mina syskon är dom bästa!!<3<3 Sen var David så snäll å körde hem mig och Peter och sen alla mina andra syskon (guldvärt)!
Bilden visar Fanny i fixet inför festen, Och som ni ser jag är uppe på taket:O Där ni, jag kan om jag måste -.- hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0