våga

Ja men hej! Jag genomförde min första kväll igår. (Huaaa) Var jätte kul och träffa det "gammla" gänget (y) Och dom andra på dag också såklart (: Men oj så trött jag var "/ Och inte är det bättre idag ... snarare värre!! Jävla Tisdagar -.- Men jag har vart duktig idag, klev upp halv 8 gjorde mig iordning gick ut med hunden på en halv timmes power walk... kanske inte var "power" på slutet dock ;) Betalade alla fucking räkningar finns det inkomst finns det ännu mer utgifter! Åkte och handla, var menningen att jag bara skulle handla det mest behövade men nej. Det blir stor handling. Lika bra, inte fan ska vi va hungriga, och alla andra måsten, var också slut. Hämtade ut paket också (mina bruks kläder o mina nya bh´s ) Passade för övrigt kanon! :D Hem med allt och stolt över att jag n'ästan lyckades ta alla påsar på en och samma gång plus Midas foder säck ;) Tjejer kan (y) Så kom Jennie på en kopp (äntligen hade jag kaffe hemma) Satt som vanligt och tjötade skit om allt och alla :) Tränade sen lite lydnad på plan, gick jätte bra, fast alla diselhoror som for förbi! goood boy! Han har ju en feetisch till bilar som låter och dunkar ;) Så var det stor städning av lägenheten lite käk. Dusch och nu på jobbet! Idag ska det säljas jävel!

Ibland är det svårt att be om hjälp. Och när man väl vågar be får man ett dålig samvete som bara hänger över axlarna. Jag har inga problem att hjälpa, det gör jag mer än gärna, men så fort det kommer till en själv så brister allt. Sen att försöka öppna sig, lätta hjärtat är också svårt, man är rädd att bli huggen i ryggen, inte förståd. Men vågar man inget så vinner man inget, men man kan då inte förlora något heller. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0