great life!

Hellu!
Efter jobbet igår åkte jag och Midas till Jennie :) Hjälpte henne å sätta upp tavlor och trixade. Kaffe å tjöt blevre med så klart :) Midas roade sig i trädgården med sin älskade boll! Sen for vi hem, kändes helt underbart att mötas av Peter i dörren :) En försmak på sambo livet lixom <3 Åkte en tripp till mamma, hon hade vart i tyskland och köpt en Baylis till oss :) Sen vare matlagning och mys, men rastlösa jag drog sedan med mig grabbarna ut på ett strög ! Midas älskar å va med ute på "tört" massa bilar å ljud :) Träffade glada Eric och, var ett tag sen nu, måste ändras (y) Idag efter jobbet blir det upplet med Midas, Homer och Ida :D Ska filma och lägga upp här, så ni får se hur duktiga dom är :D Sen blir det å hjälpa Peter i garaget (y) Och måste fixa present till pappa också :O:O Han fyller ju år imorgon.. Hela 50 år :D Hade bra mina vänner hej hej.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0