energi

Fy satan vilket väder! Underbart . . . (y) Ja jag pappegojjar men jag älskar verkligen hösten :D Så fort man går ut får man energi! Var ute nyss på balkongen, var en perfect solkatt vid räcket. bara stå och andas in den friska luften och hämta sig en stund. Tung dag på jobbet idag nämligen "/ Men det är Torsdag det betyder snart Fredag :D:D Och dax att börja tagga för Gatebil, Lördag klockan 07.00 åker vi :) Jennie ska vara snäll att passa Midas, Han kommer bli jätte, han ska nämligen få träffa Nova ;) Ja igår var systra mi och köpte Peters Soffa, det börjar verkligen bli tomt hemma hos honom nu :P underbart, snart har vi vårat under ett och samma tak. Annars idag blir det en tripp till mamma, ska lämna byrån å spegeln hon köpte. Å efter jobbet ska jag också dra mej till agility banan. Midas kommer bli över lycklig !! Ska se om Peter kan hänga med och ta lite kort :) Var jääte längesen nu ju! Får passa på innan dom packas in. Nu ska jag ta mer skit så hade bra alla ni. Hejråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0