sug

Ingen kan ju missat hur nöjd jag är med min helg, och hur nöjd jag är med min bästa vänn <3 Nu har man fått ännu större sug å träna. Så jag ska göra vecko-schema varje måndag, lägga in en varrierad rolig träning för oss. Vi ska nu börja klättra uppåt. Har även anmält mig till inomhus agilityn i N.Härne som ska vara i vinter. Kommer blir super kul :)
Helgen har annars varit lugn å skön, Vart i Vinninga hos Jennie o Erki och käkat Tacos, vart en sväng hos Eric och hälsat på, chrisse var också där, var kul med en liten uppdate. Vi bestämde oss för att gå på Villa premiären :) (y)
Och igår var jag med Peter på KSS, allt gick bra och om ca 10 dar kommer svaren! Hoppas dom finner något fel nu asså. Går ju inte gå och ha ont lixom "/ Efter sjukhus vistelsen vare Biltema såklart :) Peters "godis" affär ;) Och sen lite andra affärer! Hel mysig dag bara ja o han <3 Nu jobbas de, och efter jobbet blir det ännu en tripp till Skövde fast med Jennie o syster :)
Ha de gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0