lyckat

Hellu Friends! Krispigt jävel ute idag! Solen lyser allt är toppen! Peter kom hem tidigare igår :) Men åkte snart igen och hämta delar till min bil. GULDVÄRD är han<3 Dock fick vi inte igång den sen ändå, men nu vet vi ju iaf vad felet är :) Jo jag fick hem en tavla igår jag beställt på mej och Peter.... hmmm kanske skulle kollat måtten lite innan jag klicka godkän, eftersom den var ENORM haha 120*80 :D aja blir nog bra ovanför sängen. Haha jag lyckas jämt! Undra vem som var gladast igår.. Jag eller Midas av att se varandra efter så många timmar isär... Och imorses var det lika jobbigt om inte värre att lämna honom "/ Hans ögon är inte å leka med.... USCH!!! Idag är det dubbla pass på jobbet som gäller. Hejja mej! Ska hem på lunch och ta imot Midas och käka å sen direkt till jobbet igen. Men ikväll när jag slutar kommer båda mina grabbar och möter mej <3 Lycka <3 Å tack Jennie för du ställer upp och har klumpifer! Utan dej, vet ja inte vad jag gjort. Hare gott alla, tänk på att imorrn äre Fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0