kanelbullensdag

Ja det blev tidig hemgång igår, redan vid halv sex. Telefonerna krånglade på jobbet "/ Men det var skönt att få lite extra tid med min babe <3
Nu är jag på jobbet, telefonerna krånglar fortfarande... så sitter och gör adminstartivit istället, lite halv slappt så där. Janaa är och köper bullar till alla, det är ju faktiskt kanelbullens dag :) Snart ska jag åka och hämta en byrå och ett nattabord jag funnit på blocket :) Har ju redan en del av samma serie i möbler hemma så kommer bli kanon, och till pang pris också :) Blir ju "våra" första grejjer tillsammans ;)
Har en extrem saknad till min vovve idag också, kanske bara för jag vant mej vid att ha hela förmiddagarna ihop med honom. Ska pussa extra på honom när jag kommer hem :D <3 Jag uppdaterar senare Ha de gott alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0