Fredaaaaaaa

Igår var vi på banken och fixade kontot å grejjer :) Känns jhu super bra alltså :D Snart så!
Idag : Wihooooo Strålande sol friskt väder, underbart! (y) Och det är Freeeedaaaaa, hela dagen! Usch börjar bli närvig nu inför imorgon :) Men allt kommer gå kanon, Ida och Jennie följer med som stöd, å ja får låna pappas bil också, eftersom min krånglar lite när den vill, och jag vill inte få stopp på väg dit lixom, de skulle vara katastrof :P Så nu kan väl inget gå fel mer eller?
Telefonerna krånglar på jobbet, så har jag tur får jag tidigare helg. Hem å fixa allt för morgon dagen o sen bara slappa (lovely) Ha de gott alla och önska mej och mitt teamet lycka till imorgon! over and out!




Soltema från jobbets vy
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0