försöka tagga går ju

Helgen har varit blandad! Mådde piss Fredag natt och hela Lördagen, den som kom på mensvärk har ju en grov rubbning "/ Iaf Freda kväll var vi hos Ida och Sahlis och käka och kollade på film! En lugn kväll :) Så lugn så Peter snarka till en gång ;) Lördag kväll vare strög, och alla roliga var också ute, så det var riktigt trevligt, gamla tider lixom! :) Söndagen var som vanligt, städ och tvätt, men tog mej en as lång promenad med Teddy med, till alla djuraffärer i stan, hittade tillslut det vi sökte, en vacker liten Koi! Han såg väldigt rädd ut när vi släppte ner han hos dom stora asen ;) Hoppas han inte blir uppäten nu bara ;) Midas är väldigt fachinerad av fiskarna, kanske skulle skaffa egna ? :) Fint och titta på ockå! Men blir när vi flyttar då det behövs en damm =) Sen så har min älskling lagat min bil också =D Bara huxflux! tack <3

Ja ännu en helg har gått.... " SORG " Var så jävla lockande att bara ligga kvar! Bara ligga och snoza timme efter timme. Men hepp! Har så j*vla ont i halsen men jag hade tänkt överleva igenom detta ändå. Svårt å försöka tagga bara, för Maria är inte på jobbet idag "/ Hon är sjuker..... Så krya på dej gumman! Kände verkligen att jag behövde min solstråle här idag :) Efter jobbet blire en tripp till Jennie för skit snack! ^^ Hade gott mina vänner!




Får drömma mej bort istället, till min underbara Hottie! <3 <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Naaw, vad söt du är Ronja... Jag blir ju alldeles rör ju <3 Kram!!

2011-11-07 @ 16:57:18
Postat av: Svar

Som sagt Maria, säger ju bara som det är ;) <3

2011-11-08 @ 10:04:34
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0