STORM

Hellu :) Igår på eftermiddan for vi ut till garaget.. Peter fixade med bromsarna på 240ín, den ska förmodligen besiktigas i veckan (y) Sen sågades det hål i huven på e30ín :) Så nu får turbon plats :) Midas skötte sig super, han brukar ju bli rastlös jävel men han var så duktig! Han tyckte det var intressant å titta på!
Sen hem i stormen "/ flera träd hade lagt sig och grenar låg överallt. Men lite mysigt ändå fakiskt (när man väl hade kommit in) Tacos och bilar 2 blev avslutet på denna Söndan.
Klockan 06.00 Väcktes jag av Peter (mys) Ni förtsår jag tänker ta vara på dagen istället för å ligga å sova! Och jag har ju redan rutinen att gå upp vid den här tiden så. Började med jogging runda på ca 30 min! Blev många hinder på vägen, kommunen har å göra idag ^^ Midas trodde jag hade fått nån knäpp i hjäran, men lika bra han vänjer sig. Efter det så var det städning av lägenheten! lika bra och köra på lixom, sen duch och fram till stan, byte en tröja på Gina och köpte hundmat, provar en ny light-sort nu så får vi se om det blir resultat. Min klump :) Sen for vi till Jennie på en kopp, prata om morgon dagen hon o Sandra ska fixa håret på mej, ser för j*vligt ut, har till och med keps på mej idag! Nu jobbas det, kändes skit konstigt att komma hit nu.. När man annars brukar gå hem vid den här tiden "/ men men tiden går nog fort får vi hoppas! Längtar hem till grabbarna :) over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0