cold (y)

Kaffe med kaka hos Jennie blev det efter jobbet (y) Midas fick rajda lite trädgården sedan körde vi ett kort lydnadspass! Min pojke gick fint :) Efter de var det hem o laga mat med bästa mannen i mitt liv :) Jo vi har fått väldigt högt i tak på toan nu ;) Dom har rivit ut hela inner taket, Och man såg ingen mer av vattenskadan (y) Hoppas det går lika fort att sätta in ett nytt nu bara, för det känns som om grannen sitter och tittar på en. Peter tvinga jag va med mig igår när jag bada xD På morgonen lämna jag Midas hos bror och örde Fanny till praktiken.. Och idag =D Illgött (y) Krispigt kallt väder, Midas å jag blir som tokiga! Och när räva åker ut på bilen måste man ju bara gasa lite, lite.... ;) Å vill ha min bil nu jhu :) aja snart så (y) Idag ska vi till Saleby, rensa allt och fixa :) Sen blir det soffan o Arga snickarn (y) Have it! hejråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0