fail

A vart börjar jag .... - suck -  Igår när jag kom hem, ja allt var som vanligt, kanske bara lite mer damm efter rörmokaren... (Skönt) Tog mej en duch mysste med Bultifer.... och så börja det forsa vatten från taket i badrummet -.- Den där jävla Rörmokaren har alltså borrat hål för rör som ska dras, ja, så man ska göra... men kanske inte igenom avlopps rören :O:@  Så alltså, så fort dom på övervåningen spola i toan eller handfaten så forsa det ner vatten hos oss!! GHAAA Snälla vaktmästaren kom och plugga så länge.. och gjorde hål i taket så allt vatten kunde rinna ut! Och idag så ska väl hela taket rivas! Bara vi slipper flytta till nån tillfällig lägenhet.. och att dom fixar allt innan jul.... jävla krångel med allt! Men nu är dom där och river taket iaf, och hoppas hoppas vattnet inte har skadat för mycket... och imorses huuuaaa nu är nog vintern här.. fast utan snö då?! Och min älskling hade vart så snäll å skrapat rutorna på 740in :) Lämnade Midas hos Teddy och körde också Fanny till skolan.. haha diggar Fannys komentar när hon satte sig i bilen.. ooo lyxbil idag med xD Fast seriöst, bäste bilen jag någonsin kört :D
Och idag på jobbet har vi fått en ny kollega, den sötaste kollegan jag nånsin sett. En liten pincherkorsning? :) Å vad Valpsjuk jag blev!!! Fast vill ha en valpweiler då :P aja efter jobbet blir det en tripp till Brackelund med Midas (y) sen hem till röran! Ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0