nedräkning

Ja men god morgon mina vänner :) Underbart väder och själv är man instängd inne i ett betong hus (y) a men va fasiken bara två dar kvar nu, sen säger jag hejråå :D Min första semester någonsin. Mirenette o ja ska allt fira imorgon en sväng innan vi går hem. kommer förmodligen bli mycket fnitter.

Ja igår var det film med Peter o Daviv. Illmys jhu! Sen såklart kaffe å strög. En helt perfect kväll med det bästa.
Jo efter jobbet igår var jag ute och sprang med Midas sen tränade vi på tennisplanen. Var mycket störningar, skällande hundar som gick förbi, grabbarna var intill och spelade vollyboll. Och min prins skötte sig exemplariskt ändå<3

Idag blir det städ av garaget hos pappa. (tjötröv) lika bra och få det gjort lixom. Bara Teddy kan hjälpa till så går det nog som smort! Hepp ska jobba vidare, mobba Ronja dagen här idag med"/ haha men dom kommer få igen






Och ett stort GRATTIS till mosters gose som fyller 4 år idag !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0