tänk mindre på vad ni inte har och tänk mer på vad ni har!

Blev skräckis igår med David :) Och ett par varv på stan och självklart vårat kaffe med kall mjölk (y) Härlig kväll! Men det bästa av allt var att Peter kom senare, var inte tänkt så, men det blev så :)
Finns inget bättre än att ligga i hans famn!
Har tänkt väldigt mycket det senaste på vad jag inte har. Att ja inte åke xc70 eller Cosworth att jag bor i en kartong och att jag hela tiden blir stoppad pga ekonomin! Men jag lovar det ska jag fan se till att vända på! Jag ska lyckas jag tänker inte sluta kämpa. Mitt drömjobb ska jag ha! Och nu under tiden ska jag fasiken tänka istället på vad jag  har. Min underbara Midas som alltid finns där lika så Peter och mina gooa vänner o familj, det är fasiken inte illa det heller. Och skulle man få välja rik eller dom? ja såklart jag väljer dom<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0