im a rock

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen med mina tankar "/ Blir osäker och får inte ut mej ett ljud.... Stänger igen och försvinner går vidare med mer skit i bagaget. Jag är rädd, men inget jag visar. Det betyder svaghet, och man vet att man inte kommer någonstans med att va svag. Men kanske någon gång kan det vara okej att visa sina känslor? Inte denna dagen vilket som iaf. Det går inte, vill bara stor tjuta men inget kommer ? Jag har alltid klarat mig själv, men inte fasiken kan jag säga att det är något possitivt när man mår som man mår i slut ändan. Man vill kunna va svag ibland. men hur lättar man på hjärtat och hur vet man att den man lättar sig till inte går sönder? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0