fullt ös medvetslös

Hellu mina vänner! Ja kvällen igår tillbringades med Peter :) Å kan ni tänka er han följde med och tränade med Midas, inte så att jag fick tjata utan jag bara fråga om han ville med, och lixom inga problem :O Hallå vadå värdens bästa eller? Så upp till Brackelundsplanen och körde lite lydnad... En del brallande blev det ju så klart också, de är ju Midas vi pratar om. :)
Ja sedan tog vi ströget förbi Jennie och Erki, där också Lisa o Viktro var:) Sedan bärde det av ut till mamma. Nämligen så att mamma är i Varberg och Fanny skulle va hemma själv. Hmm kan ni förstå varför jag ville ut dit? Å mycket riktigt Fult öss medvetslös. ett x-antal fjortisar med 7.0 i nävarna... Ja skratta mest åt de faktiskt. Nu har jag ju något att hota med mot henne när hon inte vill städa min lägenhet :) Sen for vi in till stan och hämtade upp Daviv med, körde sen hela natten Cults gänget och några till.... Mycket trött, var i säng halv tre. Det var min Fredag det.  Idag har Jennie vart och färgat mitt underhår och lagt i lite slingor. tack för detta.<3 Och ikväll ska det dampas med David! :)  Hare gött mina vänner



Kommentarer
Postat av: Nicolayjuni

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-12-15 @ 13:46:58
URL: http://nicolayjuni.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0