update

Hej min vänner ! :) Dålig update i know! Men har såpass mycket omkring mej just nu :) Allt går åt rätt håll (y)
Helgen har mesta dels bestått av bilar! :) Teddy och Peter gjorde ett byte, e36án mot 240ín :) Pappa var snäll och årdna med transport och grejjer :) Så nu var Teddy Volvo ägare igen och Peter fyllde på sitt BMW lager :) Dock minskas det idag då e39án får nytt hem (y) Sen har jag fixat och donat hemma, börjar bli ett hem :) Dock får jag nya ideer hela tiden, så lite å göra blir enormt mycket å göra, men precis så jag vill ha det, många bollar i luften då trivs ja som bäst :) Va hos pappa i Lördas, dom hade styckat gris så fick massa kött :) Hur bra är inte de, så här vid jul (y) I söndas var jag å Midas i skogen, Vi lekte som tokar bland alla nedfalla träd xD Vilken skillnad det blir på å leka med hunden med kropps språket istället för en leksak! Känns som man verkligen kommer närmare varandra. Verkligen något jag rekomenderar till er med vovvar <3 iaf avslutade med att köra igenom ettan... Kan säga att min prins skötte sej över förväntan, kanske alltid ska börja med lek så han får bralla av sej ? Joråå :) Jo i helgen kom blixt halkan också, Volvon fick äntligen åka brett! :D:D Tog oss en tur i Peters 740 igår kväll med :P Blir som barn på nytt :) Det var väl en kort ihop tryckt samanfattning av helgen. Å min ÄLSKLING är bäst!! <3 Ha de gott alla! hejråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0