motivation?

Hej alla ni, Motivation noll idag "/ Började iaf dagen med en PW på ca 45 min, hur skönt som hällst! Midas var riktigt sådär loj och go efter åt. Tog mej ett varm bad (såg ut som en kräfta efter) Härligt! NOT men ren blev jag iaf :) Gjorde mej iordning för å åka till syster, men var tvungen och vänta på en lastbil som skulle komma hem med ett paket till Peter, och jag vänta å jag vänta och asen kom aldrig.. klockan bara rusade iväg så det fanns ingen mening med att åka till Ida heller... Så jag städa och gjorde annan tråkig skit. Tog en till Promenix med klump och nu är jag på jobbet. Känns så himmla konstigt å komma hit när mina "vänner" går hem"/ Saknar speciellt Anna o Maria <3 Får ju se dom en liten sväng, men är ju inte alls samma sak! Försöker tagga för firma festen nu på Fredag iaf (y) Kan bli spännande! :D Och en fråga vart fan är min snö?:O Kommer den inte i veckan blir jag sur! Ha de bra alla ni hejrååå

Kommentarer
Postat av: Maria

... Bara så du vet Ronja, så saknar vi dig också <3 Vi tar igen det på fredag (Y):)) Kram!!

2011-12-13 @ 15:15:02
Postat av: Svar

Å du är bäst Maria <3

2011-12-13 @ 15:53:04
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0