jävelskap

Torsdag, min Fredag nu då eftersom jag jobbar kväll, Men inte alls lika uppåt som en "vanlig" Fredag. Idag låg jag och drog mej ända till kvart över sex, gav gosen mat med en gång och drog ut på promenad! Folk är helt konstiga på väg till jobbet, ingen verkar ha vaknat ordenligt och alla är jätte stressade. För hörde säkert 10 tutningar, och man fick passa sig när man gick över övergångs ställena för ingen såg oss, fast vi hade reflexer! Dom bara kör!! :@ Ska släpa med mig en betongsugga imorgon bitti, hehe varsegoda och kör på oss :] Just nu sitter jag och väntar på Peters paket, japp igen :P Sista chansen dom får idag och leverera annars blir jag smått aggresiv. Mycket ilska inom mej, vet inte riktigt vad det ka bero på, men en stor faktor är väl jobbet, trivs inte alls med mina tider.."/ Men ja vet, ja vet!! Göra det bästa av sitvationen är det ända man kan göra (y) Hinner jag innan jobbet så har jag lovat klump å åka till Brackelund :) Köra lite upplet, det var längesen. Att se han lycklig gör mej ännu lyckligare. Fast vi har dispyter var och varanan dag, men det är väl så det ska va, mellan mamma o son ;) Han är äckligt envis och ja ännu mer envis och ger mej aldrig, ska bara försöka förklara det för Midas också att det inte är någon ide att ens försöka... Fast vad tråkigt allt skulle bli då ? Ingen som jävlas ? hmm skulle blli TOKIII!! :D
Imorgon blir det samling på jobbet klockan 12 sen drar vi till okänd destination och efter de, så blir det Partaj :D Fast förstår inte hur ja ska hinna med allt, göra sig iordning och vovvsingen och tusen andra grejer! :O Men jag brukar lösa det mesta så ska nog gå denna gången också!




gnabb är en nyttigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0