Fuck mej

Vart å tränat.... Peter var med och filma (lägger upp senare) Snacka om att jag verkligen hade tålamod noll idag :@ J*vla fjant hund, bara springer och brallar och leker. Men hur smart är jag då? Typ som jag inte känner min hund. För det första så har jag sagt att klumpen ska alltid få bralla av sig sin enorma energi innan, så han kan focusera på mej. Sen för det andra, jag gick ut på planen utan någon som hällst planering på vad vi skulle göra, det blev bara massa haffs hit och dit. Sen för det tredje, jag ska inte få  presationsångest när andra tittar på! Bara focusera på min hund, inte bry mej om omgivningen! För det fjärde jag träna inte alls i intervaller idag, bara matade på moment efter moment! Skit träning!! Tack vare mitt dåliga humör!! Och vad har jag sagt till mej själv? Jo... Träna INTE om humöret är dåligt!! Dock hade Midas super kul iaf. Han ligger och snarkar i soffan nu <3 Därimot i slutet var apporeringen den bättre, nu håller han kvar ända fram till position mer och mer :) Ett steg fram är alltid ett plus! Kanske dax och lägga upp ett träningschema veckovis, Få en ordentlig översikt, variation och det viktigaste motivation. Dumma j*vla mej! Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0