efter regn kommer solsken

God morgon alla glada:D:D Hallå ser ni det är Tisdag och jag skriver så här glatt (Y) Att solen kan göra så mycket på humöret ? =)

Går dagen var jag frusen konstant hela tiden, så väl hemma tog jag mej ett varmt bad, men så rastlös man är så låg man väl ca 15 min.... Sen iväg med Midas till skogen:) La ett spår ca 300 med en pinne. Lekte kurragömma och va galna en stund, sen tog vi spåret! Goood boy! focuserad hela tiden men fortfarande för högt tempo får bromsa lite. får fasiken sätta igång ordenligt med detta, han tycker ju det ät så kul min prins :)

Sen åkte jag och darlingen och handla tacos :) Kolla på South Beach Classics (y) massa mys!

Ha de gott alla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0